Jeg har denne kvelden forsøkt å formatere og gjenopprette harddisken på min gamle HP... Det viser seg at ene filen er skadet og kan ikke kopieres... x:\preload\base_07.inp om noen skulle ha noe interesse av det)
Iallefall. Nå er HP'en rimelig ubrukelig! Grrr! Lurer på om jeg skal kontakte HP eller windows... kanskje de kan hjelpe? hm......
Snakk om tre timer til ingen nytte...
Jaja.. natta nå!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar