Kristines rare verden
onsdag 11. mars 2009
Sooolbyen!
På vei til skolen: Sol!!
Etter øving: Sol!!
Happytoooown!!
og nå:
1 kommentar:
Vibeke Solbue
11. mars 2009 kl. 23:54
Å- sol i Bergen - fiine byen.
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Å- sol i Bergen - fiine byen.
SvarSlett