Kristines rare verden
torsdag 14. januar 2010
Brrrrrrr
Det er ikke bare vi som fryser!
Aper i Bangladesh er også kalde :-D Og innmari søte ;-)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar