Kristines rare verden
torsdag 20. januar 2011
Løktabbe?
Jeg tror ikke det er sånn disse blomstene skal se ut... det andré bildet er fra pakken :-) og det siste er fra en tulipan som jeg faktisk har fått til! Hurra! Tror jeg skal gå for flere tulipaner... (mobilblogging)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar