torsdag 20. januar 2011

Løktabbe?

Jeg tror ikke det er sånn disse blomstene skal se ut... det andré bildet er fra pakken :-) og det siste er fra en tulipan som jeg faktisk har fått til! Hurra! Tror jeg skal gå for flere tulipaner... (mobilblogging)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar