fredag 18. februar 2011

Blomsterprat

Jeg har gitt opp løkprosjektet, det popper frem en tulipan i tide og utide, men perleblomstene (var det det de het?) lar vente på seg.

Så ut med dem!

Nå skal jeg dedikere litt tid til å få liv i orkideene mine igjen.
Jeg fant en orkideside, www.orkideer.com, men mange tips jeg skal teste ut.
Pr idag har jeg en blomstrende orkide, og tre som ikke ser ut som de har det så bra.
Nok å gjøre med andre ord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar